“Mic dejun așa cum se cuvine”

Propaganda, partenerul creativ al Napolact, cel mai important brand din portofoliul FrieslandCampina și unul dintre cele mai iubite brand-uri de lactate din România, semnează cea mai recentă campanie: Napolact “Mic dejun așa cum se cuvine”. Este o campanie de comunicare despre ceea ce contează cu adevărat în această perioadă de pandemie și incertitudine:  timpul de calitate petrecut în familie, alături de cei dragi.

Cea mai nouă campanie de comunicare, Napolact “Mic dejun așa cum se cuvine”, propune o incursiune simplă și onestă în viața de familie și pornește de la un îndemn clar: lasă totul deoparte și ia micul dejun cu cei dragi, așa cum se cuvine! 

De-a lungul timpului, Napolact a obișnuit publicul cu produse românești simple, autentice și gustoase, apreciate de întreaga familie. În această perioadă, am învățat cu toții cum să ne adaptăm și să ne bucurăm de timpul petrecut acasă. Fie că muncim de acasă, învățăm de acasă sau creăm de acasă, dimineața începe, invariabil, cu un mic dejun. Este momentul acela dedicat familiei, iar Napolact propune o campanie-manifest, declinată în 6 spoturi TV memorabile, care îndeamnă la un gest simbolic: înainte de a lua micul dejun, renunță la orice obiect de distragere a atenției (telefoane, jucării, tablete etc.) și petrece acest moment unic al zilei împreună cu cei dragi.

“Campania este construită pe un paradox ce s-a accentuat în această perioadă: deși petrecem mai mult timp unii cu alții, nu suntem cu adevărat prezenți. Este mult “noise” în jurul nostru, stăm tot timpul cu nasul în telefon sau tabletă, cu căștile pe urechi sau cu ochii în televizor. Deși suntem la aceeași masă, fiecare e în filmul lui. Așa că challenge-ul principal a fost să dezvoltăm un concept simplu și memorabil, prin care să le reamintim oamenilor cât de plăcut e să petreacă timp de calitate cu cei dragi”, spune Costin Milu, Group Creative Director Propaganda.

“De altfel, aceasta este și invitația Napolact pentru noi toți: când suntem împreună cu familia, să lăsăm deoparte elementele “disruptive” și să fim prezenți cu adevărat în tot ceea ce facem. Ultima noastră campanie, în linie cu ADN-ul brand-ului Napolact, tocmai asta urmărește; să ne aducă aminte să punem preț pe momentele petrecute acasă și să ne bucurăm în fiecare zi de un mic dejun în tihnă, cu lactate de cea mai bună calitate, făcute doar cu lapte din Ardeal”, spune Răzvan Orbulescu, Marketing Director FrieslandCampina România.

Campania se derulează începând cu luna octombrie 2020 și cuprinde o serie de 6 spoturi TV, precum și execuții în social media și in-store.

În aceeași linie de comunicare propusă de PropagandaNapolact a lansat o campanie și pentru cel mai nou produs BIO din portofoliu: iaurt BIO cu granola în două sortimente – cu căpșuni și zmeură, respectiv cu miere și semințe. Având la bază același insight creativ – nevoia de deconectare pentru câteva momente de la tehnologie și viața virtuală – spotul TV readuce momentul micului dejun în atenție, vorbind despre importanța momentelor de tihnă. 

“Indiferent dacă iei micul dejun împreună cu familia sau singur, Napolact te invită să renunți la orice dispozitiv electronic și să te bucuri de începutul zilei,așa cum se cuvine. Fii prezent și bucură-te cu adevărat de fiecare moment!”, adaugă Răzvan Orbulescu, Marketing Director FrieslandCampina România.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s